Wees saai, voorspelbaar én succesvol in je contentstrategie

Nou, dit klinkt niet erg aantrekkelijk of wel? Toch kan een voorspelbare contentstrategie de sleutel zijn tot conversie. Oftewel, herhalen van de boodschap zorgt ervoor dat je jouw product of dienst verkoopt.

Klinkt het al wat logischer? Hoe duidelijker jij bent over wat mensen bij jou kunnen halen, hoe groter de kans dat je ook daadwerkelijk verkoopt. Het laatste dat je wilt doen, is je potentiële klanten in verwarring brengen. Als jij to-the-point in 30 seconden kunt vertellen over jouw product, dienst of talent, geeft dat de toehoorder vertrouwen. Zelfs als ze je nu niet nodig hebben. Als het eenmaal zover is, denken ze als eerste aan jou.

Succesvolle content

Ondersteun dit met je content. Vertel keer op keer hetzelfde verhaal, in een iets ander jasje. Belicht je product van alle kanten, laat klanten vertellen over jouw dienst of laat zien welk probleem je door jouw talent elke keer weer oplost. Herhalen, herhalen, herhalen. En vergeet geen call-to-action toe te voegen.

Wil je eens over je contentstrategie doorpraten? Bel, WhatsApp of mail me!

Laat een reply achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een sterretje *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.